Niagara watervallen - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van familiekunst - WaarBenJij.nu Niagara watervallen - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van familiekunst - WaarBenJij.nu

Niagara watervallen

Door: Emiel

08 Augustus 2016 | Canada, Niagara Falls

Vanochtend waren we weer wat vroeg wakker om de watervallen te zien. Even een ontbijtje en weer onderweg naar iets nieuws. De camper parkeren en met de bus naar de watervallen. Natuurlijk was het erg druk, maar dat maakte niks uit voor het uitzicht. Na het bekijken van de watervallen, gingen we een stuk dichter bij. Beneden werd er een foto gemaakt en poncho's uitgedeeld, jammer genoeg werden wij gele kanaries. Toen mochten we eindelijk het water proeven van de watervallen en erg nat worden, omdat het zo warm was, was het erg lekker om nat te worden bij de watervallen, nu we ze van dichtbij hebben gezien, gingen we er achter staan. We konden alleen niet zoveel zien omdat er te veel water naar beneden viel. Later gingen we een hapje eten, wat niet erg lekker was jammer genoeg. Daarna zijn we doorgereden naar Niagara on the lake waar we niet erg lang waren, maar wel een heel erg lekker ijsje ophadden. We reden toen weg om kwart voor 4 in de middag, en reden richting Brian en Helen, we kwamen daar aan rond half 9 's avonds. Hebben we nog ff wat bijgepraat en wat gedronken en zijn toen allemaal naar bed gegaan! Slaaplekker!

• 08 Augustus 2016 - 10:04

Henny -gery:

Wat een geweld en natuur die watervallen super geniet verder knuffel mam.Hebben jullie het fijn daar het weer is goed begrijp ik hier is het kloten fam geniet verder van een fijne vakantie kus

• 08 Augustus 2016 - 19:56

Janine :

Prachtige foto van de watervallen! Leuk om jullie ervaringen te lezen. Nog heel veel plezier op deze roadtrip en lieve groetjes van ons allen.

• 21 Augustus 2016 - 11:52

Mike: